Τρόποι πληρωμής
Για αποστολές Εμπορευμάτων εντός Ελλάδας, η Εταιρεία δέχεται πληρωμές με
(α) πιστωτική/ χρεωστική κάρτα,
(β) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό(Πειραιώς: GR5401722520005252098265781)
(γ) Αντικαταβολή
(α) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η πιστωτική /χρεωστική κάρτα, αποδεκτές κάρτες είναι η Visa και η, MasterCard American Express και Diners. Για την πληρωμή θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα παραγγελίας, θα παραπεμφθείτε (bere-directed) σε ειδική προστατευμένη σελίδα της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία τράπεζας, στην οποία θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας της κάρτας σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνει η εν λόγω τράπεζα για την ασφαλή συναλλαγή σας.
Εφιστάται η προσοχή σας, όπως, κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της πληρωμής από τη συνεργαζόμενη τράπεζα και έως την επιβεβαίωση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της συναλλαγής σας, αποφύγετε την απρόσκοπτη διακοπή της επεξεργασίας της συναλλαγής.
Οι συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών τραπέζης με την οποία είναι συμβεβλημένη η Εταιρία. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και θα πρέπει η κάρτα που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει.
Η Εταιρία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία κάθε φορά που θέλει να προβείτε σε νέα αγορά.
Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δηλώνετε ρητώς ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.Σε περίπτωση που η κάρτα σας δεν έχει χρήματα, η συναλλαγή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί, οπότε φροντίστε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο.
Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (ψηφιακό πιστοποιητικό κρυπτογραφημένο με SSL 128-bit, έλεγχος του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (CVV), επιπρόσθετα συστήματα ασφαλείας online συναλλαγών όπως το Verified By Visa™ από την Visa® ή το SecureCode™ της MasterCard ®), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί η Εταιρεία να εγγυηθεί ότι μπορεί να αποτρέψει την παράνομη χρήση πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Επίσης, η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών Τραπέζης ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP).
i) Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) Εμπορεύματος(ων) που θα σας αποστείλουμε.
Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας, τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται στο άρθρο 5.2.2. ανωτέρω προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό.
Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο για διάστημα εφτά (7) ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς.
Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει.
Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή του/των Εμπορεύματος/των προς εσάς.Το ποσό χρέωσης εκτός από την αξία του παραγγελθέντος Εμπορεύματος/ων, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον όρο 7.2. κατωτέρω.
ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση και έχουν αποσταλεί σε εσάς το/τα Εμπόρευμα/τα που έχετε παραγγείλει, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του.
Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του.
(β) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) στο σύνολό της ενιαία και όχι τμηματικά σε έναν από τους λογαριασμούς της Εταιρείας που εμφανίζονται στο αντίστοιχο πεδίο πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό(Πειραιώς: GR5401722520005252098265781), θέτοντας ως αιτιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμό σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας.
Ο κωδικός παραγγελίας θα αναγράφεται στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις γίνει η καταχώρηση της παραγγελία σας. Η σχετική κατάθεση πρέπει να ολοκληρωθεί εντός επτά (7) ημερών και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες .
Μετά την ως άνω κατάθεση, θα πραγματοποιηθεί η δέσμευση των Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας από εμάς. Μετά τη επιβεβαίωση της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και μήνυμα ή/και επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.
Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας εντός της ανωτέρω προσθεσμίας των επτά (7), η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα.
Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.
(γ) Αν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής (μόνο για την Ελλάδα) είναι δωρεάν χωρίς καμία χρέωση κατά την παράδοση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 500.€ δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή.
Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής έκδοσης είτε αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου παρά μόνο απόδειξη λιανικής.
Επίσης, ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το Εμπόρευμα σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.
(δ) Δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα έως και 60 δόσεις Μέσω TBI Bank
Eυέλικτα πλάνα πληρωμών με 100% ψηφιακή διαδικασία και ηλεκτρονική υπογραφή!
Buy Now Pay Later σε 4 άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα από 20€ έως 200.00€
Χωρίς κάρτα από 3 δόσεις έως και 60 για ποσά από 250,00€ έως και 10.000€
(ε) Αν επιλέξετε στην περίπτωση τηλεφωνικής παραγγελίας την παραλαβή της από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας στη διεύθυνση Χατζηδημητρίου 13 NipeMultibrands Γιαννιτσά Τ.Κ. 58100 οπότε και θα πραγματοποιηθεί και η πληρωμή των Εμπορευμάτων, καλείστε όπως προσέρχεσθε προς παραλαβή των Εμπορευμάτων εντός αποκλειστικής προθεσμίας επτά (7) ημερολογιακών ημερών, αλλιως η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα.
Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.